Роль і місце методичних кабінетів (центрів) в організації роботи з обдарованою молоддю: традиції, альтернатива

23 Лют 2018 / 03:23 | Переглядів: 396

5 Роль і місце методичних кабінетів (центрів) в організації роботи з обдарованою молоддю: традиції, альтернатива 2

Це важливе у навчально-виховному процесі питання обговорили 21 лютого на семінарі керівників районних (ОТГ) методичних кабінетів (центрів). Захід під назвою "Роль і місце районних (міських) ОТГ методичних кабінетів (центрів) в організації роботи з обдарованою молоддю: традиції, альтернатива" відбувся на базі Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу.

Розпочали роботу семінару з пленарного модуля. Перед учасниками з вітальними словами виступили заступник міського голови Тернополя Леонід Бицюра, начальник управління освіти і науки Тернопільської міської ради Ольга Похиляк, директор ТОКІППО Олександр Петровський.

Змістовними та інформативно насиченими були виступи директора ТКМЦ НОІМ Галини Литвинюк та методиста ТКМЦ НОІМ Володимира Сенькова, які розкрили особливості роботи лабораторії якості навченості обдарованої дитини та інноваційний підхід до проведення альтернативних олімпіад в місті Тернополі.

Роль і місце методичних кабінетів (центрів) в організації роботи з обдарованою молоддю: традиції, альтернатива 1

У другому, технологічному модулі, всі учасники мали змогу ознайомитися із презентованим новітнім методом "Інфолокація". Вони були об'єднані в 4 локації та працювали під керівництвом модераторів, які, в свою чергу, розповіли про особливі форми, методи, підходи в організації роботи з обдарованими дітьми. Кожен учасник мав свою функцію - інформативного лідера, слухача-аналітика, спікера тощо. Після отриманої від модераторів інформації учасники локацій узагальнили почуте та представили у вигляді схем, інформаційних мап, технологічних карток, а також виробили відповідні рекомендації семінару: постійно шукати сфери творчої діяльності, що включає в себе знаходження найбільш комфортного і прийнятного шляху роботи індивідуально для кожного учня; використовувати у своїй роботі систему пошуку обдарованих і талановитих дітей; виявляти здібності учнів за такими параметрами - характеристика уваги, особливості мислення, характеристика пам'яті, особливості темпераменту; використовувати в своїй діяльності не регламентовані заняття, що повторюються, а шукати альтернативу їм; активно залучати дітей до участі в конкурсах, змаганнях, виставках; розвивати критичне сприйняття дійсності в дітей; поєднувати навчальні знання з науковим пізнанням; сприяти роботі учнівського самоврядування - особливо з питань національно-патріотичного виховання.

Оксана АНДРУЩИШИН.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.