Користуйтесь електронною звітністю - економте свій час

20 Чер 2014 / 12:24 | Переглядів: 1321

День інтернету

Ера цифрових технологій внесла свої корективи у податкову справу. Ізюминкою таких нововведень стали електронні ключі, що містять електронний цифровий підпис, та дозволяють подавати звітність в електронному вигляді. Користуватися цією послугою можуть як фізичні особи, так і юридичні. Зокрема, звернемо увагу на порядок отримання такого електронного ключа юридичними особами.

Для отримання особистого ключа з електронним цифровим підписом достатньо звернутися до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі - АЦСК ІДД) з необхідним пакетом документів. Термін його дії - два роки. Після закінчення зазначеного періоду, необхідно звернутися у АЦСК ІДД з такими ж документами.

Які документи потрібні для оформлення ключів для юридичних осіб?

  • роздрукована (двохстороння) заповнена та підписана реєстраційна картка. Бланк заяви знаходиться на сайті www.acskidd.gov.ua.;
  • статут підприємства в оригіналі (лише для ознайомлення);
  • копія наказу про призначення керівника, засвідчена підписом керівника і печаткою;
  • копія паспорту керівника, бухгалтера, завірені власноручними підписами;
  • копії довідок реєстраційного номера облікової картки директора, бухгалтера, завірені власноручними підписами;
  • заявник може бути представлений довіреною особою, якщо немає можливості його особистої присутності в Акредитованому центрі сертифікації ключів. У цьому випадку заявник надає довіреність. Форма довіреності знаходиться на сайті www.acskidd.gov.ua.;
  • цифрові носії відповідно до кількості ключів (якщо директор, бухгалтер, печатка - три диски або одна флешка).

Зверніть увагу на те, що з 16.06.2014 р. змінився бланк реєстраційної картки, який затверджений наказом Інформаційно-довідкового департаменту від 10.06.2014 р. №50 (змінено графу "ідентифікаційний номер" на "реєстраційний номер облікової картки").

Знайте, що у разі втрати носія ключа (флешки, диску), при підозрі в тому, що ключ став відомий третім особам, або у разі зміни даних, зазначених в сертифікаті, заявник зобов'язаний звернутися до представництва АЦСК ІДД для скасування сертифікації ключа підписувача.

Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ Міндоходів у Тернопільській області

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.