У Тернополі відкрили сучасний Центр обслуговування громадян

26 Кві 2013 / 08:35 | Переглядів: 2714

центр звернення громадян сучасний

Сучасний Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) відкрили у Тернополі 25 квітня. Тут можна отримати весь спектр послуг, що пов'язані з дозвільними документами. Раніше цю функцію виконували виконавчі органи влади. Відтепер процедура отримання дозволів стала простішою і менш затратною по часу. Прийом громадян у ЦНАПі відбувається в одному приміщенні за принципом роботи "єдиного офісу". Працює сучасна електронна система управління чергою, є доступ до інформації з різних джерел: інформаційні термінали, веб-сайти, друковані матеріали.

Ідея створення центру обслуговування громадян належить міському голові Тернополя Сергію Надалу. Саме очільник міста ознайомившись з роботою міських рад польських, грузинських міст вирішив, що Тернопільська міська рада, надаючи послуги населенню, повинна повністю позбутись радянської спадщини і перейняти кращі зразки які існують сьогодні. При створенні ЦНАПу вивчався досвід роботи подібних Центрів і в Україні. Подбали і про зручність та комфорт для відвідувачів, реконструювавши приміщення у центрі міста.

За словами заступника міського голови Олександра Степанюка, всі ремонтні роботи у ЦНАПі та забезпечення комп'ютерною технікою фінансувалися за кошти міського бюджету, підтримала проект Асоціація міських громадських організацій "Фонд розвитку міста Тернополя ім. Володимира Лучаковського" за фінансової підтримки Міжнародного фонду "Відродження".

"Сьогодні можна сказати — завершена багатомісячна копітка праця багатьох людей. Дякую всім працівникам і підрозділам міської ради, які провели цю непросту роботу, - зазначив міський голова Тернополя Сергій Надал. - Тут створена унікальна інформаційна система і змінено підхід у спілкуванні місцевих чиновників з городянами. Система ця відкрита — не треба ходити по кабінетах місяцями, щоб вияснити які документи для яких процедур треба зібрати — вся інформація є на сайті і тут у ЦНАПі.

Елементами сучасної системи роботи з населенням, яка у нас поетапно впроваджується, є Система управління якістю надання адмінпослуг — міська рада пройшла сертифікацію у 2011 році. А також — електронний документообіг, завдяки якому в будь-який момент часу можна простежити рух документів між структурними підрозділами і виявити місця і причини затримок і перешкод. Система — відкрита і сучасна. Система зорієнтована на потреби та інтереси громадян. І такою має бути підхід до роботи з населенням в обласних структурах та у всіх районах області. Сподіваюсь, що обласні і районні чиновники переймуть наш досвід і втілять його в себе.

Підкреслю — не дивлячись, що держава на такі справи виділяє мільйони — міська рада Тернополя відкриває ЦНАП за кошти місцевого бюджету. Сподіваюсь, що обіцяні облдержадміністрацією на це кошти все ж надійдуть в місто. Запрошую всіх тернополян до нової і сучасної системи роботи з органами міської ради".

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.