У Тернопільському клубі «Гармонія» обговорювали тему розвитку інтелекту дітей і теорію Гарднера

10 Жов 2017 / 20:48 | Переглядів: 48927

У Тернопільському клубі «Гармонія» обговорювали тему розвитку інтелекту дітей і теорію Гарднера

На жовтневому засіданні жіночого клубу ”Гармонія”, що функціонує у Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості учасниць знайомили з цікавою та багатьом незнайомою темою: ”Розвиток інтелекту дітей. Теорія Гарднера”.

Як зауважила фахівець центру зайнятості Інна Лісовська: ”Питання щодо виховання та розвитку дітей для будь-якої жінки, у будь-якому віці завжди актуальні.”

Тому, розкрити дану тему на засідання клубу завітала Ольга Барна-кандидат педагогічних наук, доцент Тернопільського державного педагогічного університтету ім.В.Гнатюка.

Як допомогти дитині знайти себе і досягти успіху в житті? Чому одним дітям легко вдається реалізувати себе, тоді як іншим важко відшукати у собі таланти? Як дізнатися, які здібності приховані саме у вашій дитині? Які методи роботи з дитиною варто застосовувати, щоб допомогти пізнати, зрозуміти нову інформацію, розкрити внутрішній потенціал дитини? Який вид інтелекту має ваша дитина? Про все це розповідала присутнім на засіданні жіночого клубу ”Гармонія” запрошена гостя.

”Згідно теорії Гарднера,-відзначила Ольга Барна- немає дітей успішних або неуспішних, є діти, чий інтелектуальний потенціал відрізняється від класичних описів. Вчасно його розпізнавши, можна допомогти дитині знайти себе та раелізуватися у повній мірі”.

У чому ж суть теорії Гарднера? Говард Гарднер, видатний американський психолог, ще в далеких 80-х спростував теорію, за якою інтелект був суто логічним конструктом. На противагу старій концепції, він запропонував новий погляд на інтелект, як суміш різних навичок і здібностей, необхідних людині для виживання. Вчений виокремив 9 базових інтелектуальних здібностей, різне поєднання яких створює свій неповторний малюнок, відбиваючись на здібностях дитини.

Способи мислення за Г. Гарднером:

1.Вербально-лінгвістичний інтелект.

2. Логіко-математичний інтелект (числовий/розсудливий розум).

3. Просторовий інтелект (візуальний розум)..

4. Тілесно-кінестетичний інтелект (тілесний розум)..

5. Музичний інтелект (музичний розум).

6. Міжособистісний інтелект (комунікативний розум).

7. Внутрішньоособистісний інтелект (самодостатній розум).

8. Інтелект натураліста (розум природолюба).

9. Екзистенційний інтелект (філософський розум).

Під час проведення заходу учасниці мали можливість:

-визначити особисті домінуючі способи мислення за методикою Г.Гарднера,

-пройти он-лайн тест Люшера,

-попрацювати над завданнями під час командної гри,

-подискутувати,

-отримати фахову консультацію від Ольги Барни,

- поспілкуватись та отримати масу позитивних емоцій та нових знань.

І.ЛІСОВСЬКА,

відділ активної підтримки безробітних ТМРЦЗ

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.