Навчальний проект "Євроінтеграція: шляхи до аудиторії українських медіа"

14 Жов 2013 / 11:21 | Переглядів: 2232

Євросоюз

Навчальний проект „Євроінтеграція: шляхи до аудиторії українських медіа“

До уваги журналістів регіональних загальносуспільних друкованих та електронних ЗМІ!

Інститут розвитку регіональної преси (ІРРП) за підтримки Європейської програми Міжнародного фонду "Відродження" запрошує журналістів/редакторів регіональних загальносуспільних друкованих та електронних ЗМІ взяти участь у серії заходів навчального проекту "Євроінтеграція: шляхи до аудиторії українських медіа" - в одному (з трьох аналогічних) дводенному тренінгу та п'яти вебінарах. Відбір на участь у проекті проводиться на конкурсних засадах.

Участь у навчальному проекті надасть учасникам можливість навчитися ефективно отримувати інформацію про ЄС та євроінтеграцію, розширити перелік джерел та кола експертів, здатних фахово пояснювати процеси, що відбуваються у ЄС та взаєминах між ЄС та Україною, навчитися висвітлювати питання євроінтеграції у спосіб зрозумілий та цікавий читачеві, у тому числі з використанням можливостей мультимедіа.

Тренери: Інна Гадзинська, Володимир Єрмоленко, Ілона Фанта (докладніше див. нижче).
Цільова аудиторія навчального проекту - журналісти, редактори відповідних підрозділів та меншою мірою головні редактори, переважно регіональних загальносуспільних друкованих та електронних ЗМІ, які розвивають мультимедійний напрямок у ньюзрумах, онлайн-ресурсів, незалежні дописувачі та активні блогери. Перевага буде надана журналістам з досвідом роботи не менше 3 років, що займаються переважно соціальною та суспільно-політичною тематикою, які або вже займаються європейською тематикою або обґрунтують свої професійні потреби нею займатися.

Проектом передбачено, що відібрані учасники беруть участь в усіх!!! оголошених заходах проекту: 5 (п'яти) вебінарах та 1 (одному) тренінгу (дати на вибір) .
Графік заходів проекту (програми заходів див. нижче):

15 жовтня 2013 року, Інтернет - вебінар №1 "Сучасний Європейський Союз: що це за утворення та куди він рухається?" (Володимир Єрмоленко).
22 жовтня 2013 року, Інтернет - вебінар №2 "Євроінтеграція України: зовнішня чи внутрішня політика?" (Володимир Єрмоленко).
27-28 жовтня 2013 року, Київ - тренінг " Євроінтеграція для аудиторії українських медіа. Практичний курс" .
1-2 листопада 2013 року, Київ - тренінг " Євроінтеграція для аудиторії українських медіа. Практичний курс" .
3-4 листопада 2013 року, Київ - тренінг " Євроінтеграція для аудиторії українських медіа. Практичний курс" .
7 листопада 2013 року, Інтернет - вебінар № 3 " Розкриття євроінтеграційної теми за допомогою мультимедіа. Інфографіка і фотопроекти" (Ілона Фанта).
14 листопада 2013 року, Інтернет - вебінар №4 " Розкриття євроінтеграційної теми за допомогою мультимедіа. Мапи і таймлайни" (Ілона Фанта).
друга половина грудня 2013 року, Інтернет - вебінар №5 "Аналіз мультимедійних проектів учасників на євроінтеграційну тематику, реалізованих у редакціях після тренінгу. Професійний розбір, рекомендації по поліпшенню" (Інна Гадзинська).

Участь у тренінгах є безкоштовною . Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі та харчування, а також компенсація витрат на проїзд.

ЧИТАТИ ДАЛІ НА САЙТІ ІРРП...

Інформація про тренерів:

Інна Гадзинська - керівник проектів у центрі "Корпоративні Медіа". Раніше - головний редактор ньюзруму в щоденній "Газете по-киевски", головний редактор мережі гіперлокальних міських видань "Газета нашего района".
Володимир Єрмоленко - директор європейських проектів Інтерньюз-Україна та старший викладач НаУКМА, доктор політичних наук та визнаний експерт з питань Європейського Союзу та євроінтеграції з багаторічним досвідом проведення тренінгів з цих питань, у 2002-3 рр. отримав ступінь магістра міжнародних відносин та європейських студій у Центральноєвропейському університеті (Будапешт).
Ілона Фанта - має 5-річний досвід роботи редактором, досвід розробки та досвід запуску медійних і немедійних інтернет-продуктів, реорганізації редакції в конвергентну. Під час роботи головним редактором групи видань "Коло" в медійній компанії "Життя і діло", Полтава, керувала редакцією, що створювала 4 продукти - регіональний тижневик "Коло", сайт міських новин www.kolo.poltava.ua , сайт, присвячений відпочинку та дозвіллю в місті www.kolorama.poltava.ua і телегід "Все ТВ".

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.