"Яндекс" запустив сервіс для підвищення рівня грамотності своїх користувачів

04 Вер 2012 / 10:03 | Переглядів: 2204

яндекс

Компанія "Яндекс" запустила спеціальний проект "Робота над помилками", в рамках якого зібрано орфографічні помилки користувачів пошукової системи, які вони найчастіше допускають.

"На сервісі зібрано слова, в написанні яких, за даними пошуку "Яндекса", користувачі помиляються найчастіше", - стверджують у компанії.

Проект, запущений російською та українською мовами, покликаний допомогти запам'ятати, як пишуться складні слова. Для кожного з них система показує правильний варіант написання і найчастіші помилки. Там також можна подивитися поширені випадки неправильної постановки наголосу.

Як стверджують представники "Яндекса", цей проект не претендує на звання вчителя, не наводить правила і не пояснює написання слів, а лише привертає увагу користувачів до тих слів, у яких часто роблять помилки.

При цьому на сайті "Яндекса" є розділ "Словники", який дозволяє дізнатися правильний наголос і написання слова, а також його тлумачення.

Джерело: РИА Новости

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.