В управлінні обслуговування платників Тернопільської ОДПІ інформували, щогромадяни, відповідно до Закону України "Про звернення громадян", крімписьмових звернень, які надсилаються поштою або передаються ними доподаткової інспекції особисто, можуть надсилати їх з використанням засобів електронного зв'язку.
Загальними вимогами для усіх таких звернень є те, що у них має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чивимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником чи заявниками іззазначенням дати. В електронному зверненні, також, має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, абовідомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення - не вимагається.
Однак, електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії з підписом заявника тазазначенням дати. Цього вимагає Наказ Міністерства фінансів №52 від11.02.2016р. "Е-звернення" можна надіслати: tr.dpi1918@sts.gov.ua
Також, в управлінні інформували, що впродовж п'яти місяців цього року доТернопільської ОДПІ надійшло 27 письмових звернень громадян, що на 4 менше, якзавідповідний період 2016 року. Половина з них - це звернення стосовно ухилення відсплати податків.
Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ