Своєчасний розгляд звернень громадян - важливий напрямок роботи, якому фахівців Тернопільської об'єднаної ДПІ ГУ Міндоходів у Тернопільській області приділяють особливу увагу. Адже завдяки такому конструктивному спілкуванню з платниками податків упереджуються конфліктні ситуації та формується ідеологія добровільної сплати платежів. Відрадно, що самі тернополяни відгукуються довірою на таку співпрацю та звертаються до податківців усно, письмово, особисто.
Так, за січень-серпень 2013 року до Тернопільської об'єднаної ДПІ ГУ Міндоходів в області від громадян надійшло 47 письмових звернень. Найчастіше заявники порушували питання щодо ухилення від сплати податків, справляння податку на доходи фізичних осіб, порядку проведення контрольно-перевірочної роботи.
Керівництвом та посадовими особами проведено також 22 прийоми громадян. З них: начальником інспекції - 4, заступниками начальника - 3, іншими посадовими особами - 15. Аналіз тематики звернень громадян під час особистих прийомів свідчить про актуальність таких питань: оподаткування доходів від підприємницької діяльності, подання податкової звітності, справляння плати за землю тощо.
Нагадуємо, що для того, аби потрапити на особистий прийом до керівництва інспекції, необхідно попередньо записатися за телефоном 43-46-00.
Олег Одіжинський, начальник відділу
забезпечення доступу до публічної інформації
та розгляду звернень громадян
Тернопільської об'єднаної ДПІ
Теги → звернення податкова прес-реліз Тернопіль укрнет