У Тернополя є чимало цікавих проектів, які могла би запозичити собі навіть українська столиця.
Наприклад, ідея пішохідних вулиць. На одному з віч Майдану кияни висловилися за те, аби Хрещатик назавжди зробити пішохідною вулицею. Як не дивно, але в столиці немає пішохідних вулиць. Особливо в центр міста. Тернопіль може похвалитися щонайменше Валовою та Гетьмана Сагайдачного. Обмежено рух транспорту і на кількох прилеглих до Театрального майдану вулиць. Києву цього бракує.
Не все гладко у Києві з тротуарами. Багато автівок паркують в зоні, призначеній для пішоходів. Явище "тротуарного паркування" у столиці масове і фактично ввійшло в побут. Не те, що в Тернополі. Громадськість у соцмережах створила групи, де фотографує злісних паркувальників і звертається до правоохоронців із доказами, щоб покарати порушників. Щоби ускладнити власникам авто бажання ставити машину на тротуари, міська влада розпорядилася встановити на під'їзді кулеподібні бетонні конструкції. До того ж, тернопільські водії не настільки нахабні, щоби масово паркуватися у недозволених місцях.
Київ і Тернопіль можуть похвалитися водоймами у центрі міст. Але що цікаво - у столиці, до прикладу, немає... набережної. Дніпро, який розділяє Київ на дві частини, неможливо побачити зблизька. Біля нього не можна прогулятися - для цього немає можливостей. У більшості випадків річка відрізана від міста автострадами, промисловими зонами, а подекуди - просто чагарниками. До того ж, забудівникам віддають рекреаційні зони, як-от Труханів острів.
Це не скажеш про тернопільський став. Кожного року міська влада по частинах ремонтує пішохідну зону навколо ставу. Набережна ніколи не буває безлюдною. Світанками і ночами тут видніються постаті рибалок, а упродовж дня у різні пори року не зупиняється людський потік. У літню пору тернополяни збираються на пляжами, ставом курсує катер, можна повеслувати і на човнах, розім'яти ноги на катамаранах. А під час серпневого чемпіонату з водних видів спорту - і на іншому транспорті.
Є в Києві проблеми і з громадським транспортом. Зокрема, відсутня схема його курсування. Якщо навіть кияни, приїжджаючи в інший район, не можуть розібратися, що, куди і коли їде У Тернополі на зупинках раніше було встановлено вказівники з переліком маршрутних таксі і тролейбусів, які курсують попри ту чи іншу зупинку. Також вказано час відправки. В інтернеті діє портал, на кому зручно відстежувати, де зараз перебуває та чи інша маршрутка або тролейбус.