Фінансові інспектори у Борщівській районній державній адміністрації виявили втрати на суму майже 117 тис. гривень

26 Вер 2013 / 13:29 | Переглядів: 2068

аудит

Тернопільські державні фінансові інспектори провели ревізію фінансово-господарської діяльностіБорщівської районної державної адміністрації і виявили порушення, що призвелидо втрат майже 117 тис. гривень.

Значна частка збитків виникла внаслідок того, що районною адміністрацією не забезпечено належний контроль за додержанням земельного законодавства, охороною та використанням земель. Мова йде про те, що суб'єктами господарювання використовувалися земельні ділянки без укладання договорів оренди. Внаслідок вище вказаного порушення, бюджетом недоотримано коштів на суму більше 35тис.гривень.

Також аналізом укладених договорів оренди землі де орендодавцем виступає Борщівська районна державна адміністрація встановлено, що орендна плата проводилася за заниженою відсотковою ставкою. Дане порушення призвело до втрат на суму майже 22 тисячі гривень.

Ще одне вагоме порушення яке виявили інспектори стосуються порушень з нарахування та виплати заробітної плати. Мова йде про те, що бухгалтерією райдержадміністрації неправильно проводилася індексація заробітної плати, що призвело до порушень на суму майже 60 тис. гривень.

За недотримання законодавства з фінансових питань на ряд посадових осіб складено протоколи про адміністративні правопорушення, застосовано фінансову санкцію у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами на рахунках, відкритих в органах казначейської служби.

Керівнику установи направлені обов'язкові вимоги щодо усунення виявлених порушень, про результати ревізії поінформовано правоохоронні органи.

Прес-служба Держфінінспекції
в Тернопільській області

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.