Державна фіскальна служба постійно вдосконалює систему адміністрування податків. Одним із таких кроків, було створення електронного сервісу "Електронний кабінет платника" (ЕКП). На даний момент його послугами скористалося 4,2 мільйона осіб.
Сервіс надає можливість платнику безкоштовно працювати в ЕКП в режимі реального часу за допомогою персональних комп'ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Тобто, платник може працювати дистанційно, не відвідуючи Центри обслуговування, що значно економить час.
Даний сервіс має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється безідентифікації користувача. У ній, користувачі мають змогу ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, а, також, дізнатися про нововведення та доопрацювання кабінету. Платники мають й змогу отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності, дізнатися контакти та адреси Центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад 10 реєстрів ДФС.
Аби скористатися приватною частиною, платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією - перш за все, це реєстраційні таідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом заостанні два роки. При цьому, платники мають можливість переглянути всю подану звітність незалежно від способу подання.
Завдяки модернізації сервісу він забезпечує потреби більше 40 мільйонів фізичних осіб: відотримання відомостей про доходи і податки, створення і відсилку електронної декларації долистування з ДФС та з'ясування стану розрахунків з бюджетом.
Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ