Як отримувати електронні податкові накладні від постачальника?
Отримувати електронні податкові накладні (ПН) можна прямо з єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН). Щоб отримати податкову накладну та розрахунок коригувань з ЄРПН покупець надсилає електронний запит до ЄРПН за формою (J/F 1300103). На електронну адресу покупцю прийде відповідь про реєстрацію в ЄРПН, а також податкова накладна та розрахунок коригувань в електронному вигляді.
Зокрема, за таким запитом можна отримувати відомості про ПН/РК:
- зареєстровані на конкретну дату;
- за списком документів (наприклад, за будь-яким контрагентом).
Чи необхідно роздруковувати отримані податкові накладні та розрахунки коригувань, які надають право на формування податкового кредиту?
Первинні документи можуть складатися в паперовій або електронній формі, при цьому зберігаються на електронних носіях інформації у форматі, що надає можливість перевірити їх цілісність на цих носіях, у межах установленого строку зберігання первинних документів. Отже, роздруковувати електронні ПН/РК необов'язково, їх можна зберігати і в електронному вигляді.
Якщо у вас виникатимуть питання з даних питань чи інших, звертайтесь у Центр обслуговування платників за адресою: Білецька 1 або за телефонами: 43-46-22 та 15-07.
Відділ комунікацій Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ ДФС у Тернопільській області
Теги → гаряча лінія податкова прес-реліз Тернопіль