Як діяти, якщо не отримано податкової накладної від контрагента?
Для отримання податкових накладних або розрахунків коригування, зареєстрованих в ЄРПН покупець надсилає в електронному вигляді запит до ЄРПН, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію та податкову накладну або розрахунок коригування. Дані документи в такому випадку надають право на формування податкового кредиту.
Що робити, якщо порушено термін реєстрації податкових накладних в ЄРПН?
Податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, та зареєстровані з порушенням встановленого строку 15 календарних днів, включатимуться до податкового кредиту того звітного періоду, в якому було здійснено їх реєстрацію в ЄРПН до 180 календарних днів.
Який порядок реєстрації розрахунків коригування до податкових накладних в системі електронного адміністрування?
В межах системи електронного адміністрування ПДВ з 01.02.2015р. запроваджено порядок реєстрації розрахунків коригування до податкової накладної:
- постачальником, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника (продавця) або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації;
отримувачем товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів /послуг їх постачальнику (продавцю), для чого постачальник (продавець) надсилає складений розрахунок коригування отримувачу (покупцю).
Чи можна анулюватись з платника ПДВ, якщо за рік обсяг оподатковуваних операцій становить 450 тис.грн?
Платники ПДВ, у яких станом на 01.01.2015 обсяг оподатковуваних операцій за останні 12 календарних місяців не перевищує 1 млн. грн.., отримують можливість анулювати свою реєстрацію платника ПДВ.
Щоб отримати детальнішу інформацію з цих та інших питань звертайтесь у Центр обслуговування платників за адресою: Білецька 1, або за телефонами: 43-46-10 та 15-07.
Відділ комунікацій Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ ДФС у Тернопільській області
Теги → гаряча лінія податкова прес-реліз Тернопіль