Які реквізити має містити звернення? (запитували під час семінару)
Відповідають фахівці інформаційно-комунікаційного відділу Тернопільської об'єднаної ДПІ ГУ Міндоходів у Тернопільській області:
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідального органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), такі групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.
Варто відмітити, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Проте, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визначається анонімним і розгляду не підлягає.
Протягом січня-жовтня цього року до Тернопільської об'єднаної ДПІ ГУ Міндоходів у Тернопільській області надійшло 50 письмових звернень, з яких 2 - колективні. Найчастіше порушувались питання щодо ухилення від сплати податків - 29 заяв, справляння податку на доходи фізичних осіб -9 заяв та контрольно-перевірочної роботи - 6 заяв.
Теги → звернення податкова прес-реліз Тернопіль укрнет