2014 рік був одним із найбільш непростих в історії України. Відчув це на собі й бізнес-сегмент. Про це - підсумковому опитуванні Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.
Так, 47% опитаних роботодавців сказали, що це був найскладніший рік за останні 4-5 років, четверта частина (26%) кажуть, що рік складний, але не складніший за попередні. Ще десята частина переживала часи навіть складніші, ніж рік, що минає, а 3% взагалі не помічали жодних складнощів за минулі 4-5 років (лідери цієї категорії компаній — IT-сфера і сфера нафто- і газовидобутку). Найскладнішим частіше, ніж інші, цей рік називали агрокомпанії, автотрейдери і логісти, а також медіабізнес.
2014 рік для більшості компаній став часом пошуку нових стратегій. Зменшити негативний вплив непростої економічної ситуації на бізнес намагалися практично всі українські компанії (91%). При цьому фокусуватися на обраних антикризових напрямках роботи доводилося активніше. Найбільш популярний спосіб боротьби з кризою для більшості компаній на ринку України — оптимізація витрат. Його застосовували більше половини українських компаній (57%). Для більшості компаній 2014 рік став періодом пошуку нових можливостей для зростання (41%), оптимізації штату (40%), спроб ефективніше використовувати ресурси (29%). П'ята частина компаній намагалися оцінити успішність роботи бізнесу (20%) або працювати з мотивацією і лояльністю співробітників (21%), а також переглянути систему зарплат у бік більшої гнучкості (20%).
Тільки 2% компаній не ставлять перед собою антикризових задач. Усього 7% опитаних представників різнопланового бізнесу сказали, що приділяли таким задачам стільки ж часу, як і протягом попередніх 3-4 років. Максимальна кількість тих, хто не ставить перед собою антикризових задач, — серед агробізнесу і кількох роздрібних компаній. Стільки ж часу, скільки й у попередні періоди, приділяли антикризовим задачам компанії зі сфери ІТ, телекомунікацій, логістики і банківського сектору.
Дані були отримані в результаті опитування роботодавців, зареєстрованих на hh.ua. Опитування проводилося в грудні 2014 року, у ньому взяли участь 1203 роботодавці з різних регіонів України. Згідно з обраним підходом, роботодавці — це топ-менеджери, власники бізнесу і HR-спеціалісти.
Теги → криза підприємці прес-реліз Україна