Тарифи на тернопільські маршрутки вимагають перегляду

21 Січ 2013 / 11:07 | 1 коментар | Переглядів: 3171

маршрутка

Уже двічі перевізники Тернополя подавали на розгляд виконавчого комітету розрахунки щодо перегляду тарифів на перевезення пасажирів у громадському транспорті. Однак до цього часу вартість проїзду не змінювалася і становила 2 гривні в автобусах, що працюють у режимі маршрутного таксі, та 1 грн 25 коп - у загальному режимі. Така ситуація цілком влаштовувала громадян, які користуються послугами громадського транспорту, але аж ніяк не перевізників, які стверджують, що діючий тариф не окуповує витрат на перевезення. Тому вони знову звернулися до міської ради з клопотанням переглянути вартість проїзду. Наразі невідомо, яким буде остаточне рішення.

Однак, як повідомив начальник управління транспорту, комунікацій та зв'язку Ігор Мединський, сьогодні ситуація вимагає серйозного вивчення і врегулювання. Адже необхідність перегляду діючих тарифів зумовлена із значним зростанням цін на паливо, мастильні матеріали та запасні частини. Для прикладу, ціни на паливно-мастильні матеріали, порівняно з попереднім періодом, коли встановлювалися діючі тарифи на проїзд, зросли на десять відсотків. За цей час відбулося також збільшення розміру мінімальної заробітної плати з 960 до 1147 гривень, що у свою чергу позначилося і на збільшенні відрахувань із заробітної плати. На вісімнадцять з половиною відсотків зросла вартість шин та інших механізмів. Окрім того, в період економічної кризи погіршились умови щодо заміни та оновлення рухомого складу через складність в отриманні кредитів та зростання відсотків, що призвело до збільшення вартості автобусів. У зв'язку із сукупністю цих факторів зросли і витрати на перевезення пасажирів. Згідно з наданими розрахунками, станом на сьогодні собівартість перевезення одного пасажира автобусом становить 2 грн 50 коп.

Якщо тарифи не переглянуть, зауважив Ігор Мединський, це може негативно позначитися на нормальному забезпеченні загальноміських перевезень.

- Уже сьогодні ми запрошуємо власників автобусів, які можуть працювати на міській маршрутній мережі, звертатися до нас в управління. Їх залучатимемо до групи резерву, аби забезпечувати громадським транспортом потребу у перевезеннях і гарантувати безпечне та якісне обслуговування населення. На жаль, через неприбутковість бажаючих працювати у резерві сьогодні немає. Ми вже маємо окремі маршрути, які "закриваємо" за рахунок резервного складу. Це, зокрема, стосується 36-го маршруту. Під загрозою знаходяться 28 та 31 маршрути, адже підприємці, які надають в оренду власні автобуси, розривають угоди про перевезення. Щоб не трапилося збоїв у роботі громадського транспорту, ми змушені переглядати тарифи і знаходити компроміс з перевізниками.

Наразі виконавчий комітет вивчає надані розрахунки. Потім їх буде направлено в Антимонопольний комітет. Тернополяни також повинні з розумінням поставитися до ситуації, аби не трапилося , що через якихось кілька копійок матимемо безліч проблем, - коментує Ігор Григорович.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.