Найбільше в інормаційному просторі України згадується Партія регіонів. Такі результати медіамоніторингу, проведеного асоціацією "Спільний простір" з 30 липня по 19 серпня 2012 р.
Загалом об'єктами моніторингу в ЗМІ стали шість політичних сил — "Батьківщина", "УДАР", КПУ, Партія регіонів, ВО Свобода, "Україна - Вперед!".
Згідно з результатами цього дослідження, про "Свободу" та КПУ згадують ситуативно, а УДАР та "Україна - вперед!" представлені здебільшого за рахунок "джинси".
До прикладу, на телеканалі "Інтер" про об'єднану опозицію було у 32 рази більше негативної інформації, ніж про Партію Регіонів.
Натомість на Донеччині телебачення розповідало про Партію регіонів сумарно 3,5 години, а про об'єднану опозицію трохи більше 2 хвилин.
З усіх областей України тільки в Івано-Франківській Партія регіонів поступилася обсягом висвітлення "Батьківщині" та "Удару".
У проміжному звіті дослідження зазначено, що висвітлення партій залежить від політичних симпатій ЗМІ, а не від важливості новини. Сильно політизованими виявилися ділові та соціально спрямовані медіа.
"Найвищий рівень якісного інформування, завдяки якому український виборець зможе отримати достатньо інформації для прийняття усвідомленого рішення, демонструють українські інтернет-сайти. Їх рівень аналітизму і подачі інформації поки що якісно відрізняється від традиційних медіа, зокрема ТБ і друкованої преси. Також вони найбільшою мірою збалансовані", — заявив на презентації дослідження голова комітету "Рівні можливості" Олександр Чекмишев.
Джерело: Інститут масової інформації