У «Клубі бізнес-подій» - про основні принципи, якими керується споживач, коли приймає рішення здійснити покупку

30 Сер 2017 / 10:25 | Переглядів: 1359

У «Клубі бізнес-подій» - про основні принципи, якими керується споживач, коли приймає рішення здійснити покупку

У "Клубі бізнес-подій", що діє при Тернопільському міськрайцентрі зайнятості, відбулося чергове засідання на тему: "Психологія маркетингу у бізнесі".

Фахівець ТМРЦЗ Аліна Грицаєнко розповіла про основи такої психології. Це: ілюзія здешевлення - прямий вплив на цільову аудиторію; персоніфікований підхід - норма для компаній (листи, вітання з днем народженням тощо); гра на стереотипах: "дорого-якісно"; спонукання до виникнення почуття прив'язаності із допомогою дрібних подарунків, "компліментів"; створення штучного дефіциту в період активності покупців та "мимовільна" поява цього продукту при спаді активності.

А ще мова йшла про "ефект власника": залучення клієнта у процес створення продукції та її реалізації. Важливу роль відіграє у психології маркетингу й сприйняття покупцем кольору упаковки, сайту, логотипу бренду.

Ірина ОПАЛКО.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.