У "Клубі бізнес-подій", що діє при Тернопільському міськрайцентрі зайнятості, відбулося чергове засідання на тему: "Психологія маркетингу у бізнесі".
Фахівець ТМРЦЗ Аліна Грицаєнко розповіла про основи такої психології. Це: ілюзія здешевлення - прямий вплив на цільову аудиторію; персоніфікований підхід - норма для компаній (листи, вітання з днем народженням тощо); гра на стереотипах: "дорого-якісно"; спонукання до виникнення почуття прив'язаності із допомогою дрібних подарунків, "компліментів"; створення штучного дефіциту в період активності покупців та "мимовільна" поява цього продукту при спаді активності.
А ще мова йшла про "ефект власника": залучення клієнта у процес створення продукції та її реалізації. Важливу роль відіграє у психології маркетингу й сприйняття покупцем кольору упаковки, сайту, логотипу бренду.
Ірина ОПАЛКО.
Теги → Суспільство Тернопіль