У ВАТ “Тернопільобленерго” діє цілодобовий кол-центр

19 Сер 2014 / 12:20 | Переглядів: 29136

Телефон

З 20 серпня 2014 року у ВАТ “Тернопільобленерго” розпочинає роботу Кол-центр з обслуговування споживачів.

“Кол-центр створено на виконання вимог постанови НКРЕ від 08.08.2013 року №1070, “Щодо забезпечення функціонування Кол-центрів суб'єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом”, - повідомив начальник Кол-центру ВАТ “Тернопільобленерго” Юрій Майор. - У Кол-центр можна звертатися цілодобово за номером телефону 0-800-50-90-40, дзвінки з усіх телефонів безкоштовні.”

Зателефонувавши до Кол-центру споживачі, зможуть отримати інформацію з питань, що стосуються:

  • внесення показників електролічильника для жителів м. Тернополя та Тернопільського району;
  • тарифів на електроенергію;
  • тарифів, диференційованих за періодами часу;
  • порядку оплати за електричну енергію;
  • пільг та субсидій;
  • приладів обліку електричної енергії;
  • припинення послуг електропостачання;
  • приєднання нових та реконструйованих електроустановок до електромереж;
  • перерви послуг електропостачання;
  • термінів відновлення послуг електропостачання;
  • якості послуг електропостачання.

Кол-центр ВАТ “Тернопільобленерго” буде працювати безперервно у вихідні та святкові дні.

Відділ по роботі з громадськістю ВАТ "Тернопільобленерго"

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.