З 20 серпня 2014 року у ВАТ “Тернопільобленерго” розпочинає роботу Кол-центр з обслуговування споживачів.
“Кол-центр створено на виконання вимог постанови НКРЕ від 08.08.2013 року №1070, “Щодо забезпечення функціонування Кол-центрів суб'єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом”, - повідомив начальник Кол-центру ВАТ “Тернопільобленерго” Юрій Майор. - У Кол-центр можна звертатися цілодобово за номером телефону 0-800-50-90-40, дзвінки з усіх телефонів безкоштовні.”
Зателефонувавши до Кол-центру споживачі, зможуть отримати інформацію з питань, що стосуються:
- внесення показників електролічильника для жителів м. Тернополя та Тернопільського району;
- тарифів на електроенергію;
- тарифів, диференційованих за періодами часу;
- порядку оплати за електричну енергію;
- пільг та субсидій;
- приладів обліку електричної енергії;
- припинення послуг електропостачання;
- приєднання нових та реконструйованих електроустановок до електромереж;
- перерви послуг електропостачання;
- термінів відновлення послуг електропостачання;
- якості послуг електропостачання.
Кол-центр ВАТ “Тернопільобленерго” буде працювати безперервно у вихідні та святкові дні.
Відділ по роботі з громадськістю ВАТ "Тернопільобленерго"
Теги → гаряча лінія електропостачання прес-реліз Тернопіль укрнет