«ЛУКОЙЛ-Україна» переводить мережу АЗС на найбільш морозостійке дизельне пальне

29 Лис 2013 / 19:22 | Переглядів: 2779

лукойл

28.11.2013 - Зимове дизельне пальне, яке сьогодні реалізується по всій мережі АЗС "ЛУКОЙЛ", дозволяє ввімкнути стартер автомобіля за температури -20°С. До середини грудня в мережу надійде морозостійке фірмове пальне "ЭКТО" для експлуатації в умовах арктичного клімату ("Арктика"), що витримує температуру до -30°С.

Для автомобілів з дизельним двигуном з настанням холодів існує ризик "не завестися" або "заглохнути". Щоб вберегти автовласників від можливих неприємностей і забезпечити безперебійну роботу мережі ПІІ "ЛУКОЙЛ-Україна" завчасно перевело всі АЗС на реалізацію зимового пального.

Існує три основні різновиди дизельного пального: літнє (C) , перехідне ( E) і зимове ( F). Основна відмінність між "сезонними" різновидами пального полягає в граничній температурі фільтрованості - найнижчій температурі, за якої пальне проходить крізь чистий паливний фільтр. У пальному, що не відповідає погоді, утворюються кристали парафіну, що випадають в осад і забивають систему подачі пального. Тому з пальним марки C стартер ввімкнеться при температурі до -5°C, з E до -15°C, а з F до -20°С.

Враховуючи нестабільність погодних умов в Україні, "ЛУКОЙЛ" уже кілька років поспіль відмовляється від реалізації перехідного дизельного пального класу E й одразу переходить на зимове пальне. У 2013 році наступним кроком стане продаж арктичного дизельного пального покращеної якості "ЭКТО", яке на більшості АЗС "ЛУКОЙЛ" до середини грудня замінить нинішню зимову версію. Крім комплексу присадок, які додаються у пальне "ЭКТО" і дозволяють подовжити ресурс двигуна, морозостійке пальне містить спеціальні зимові присадки, завдяки яким автомобіль заведеться при дуже низьких температурах, до -30°С.

"З року в рік ми спостерігаємо, як несподіваний мороз застає автомобілістів зненацька, а на мережевих заправках утворюються черги за зимовим "дизелем". У цей момент особливо важливо, щоб у баку було якісне і відповідне пальне. Своєчасний перехід на зимове і арктичне ДТ для "ЛУКОЙЛ-Україна" - це частина клієнт-орієнтованої стратегії, яка базується на потребах наших клієнтів. Крім цього, сьогодні всі нафтобази "ЛУКОЙЛ" забезпечені новим видом пального, що дозволить підтримувати поставки на кожну АЗС навіть при різкому зростанні попиту", - зазначив Дмитро Флоринський, директор з роздрібної торгівлі ПІІ" ЛУКОЙЛ-Україна".

Дизельне пальне, яке реалізується в мережі АЗС "ЛУКОЙЛ" в Україні, надходить з високооснащених зарубіжних заводів, що виробляють продукцію євростандарту (класу Євро-4 і Євро-5), в тому числі сезонне високоякісне пальне. Щоб зберегти вихідну якість продукції та уникнути змішування пального різних марок на всіх АЗС і нафтобазах мережі "ЛУКОЙЛ" в Україні були повністю розпродані залишки літнього ДТ й зачищені резервуари.

Поради експертів:

Експерти ПІІ "ЛУКОЙЛ-Україна" попереджають, що дві основні умови для безперебійної роботи дизельного двигуна взимку - це чистота (самого пального і паливної системи автомобіля) і показник температури фільтрованості (або застигання). За наявності в дизпаливі тих чи інших механічних домішок імовірність заблокувати роботу двигуна взимку підвищується в рази, оскільки кристали парафіну мають властивість накопичуватися навколо будь-яких сторонніх часток, забиваючи тонкі фільтри в системі подачі пального. Саме тому в мережі АЗС "ЛУКОЙЛ" налагоджена автоматична система контролю якості Petronics, яка в тому числі запобігає потраплянню в пальне різних домішок.

Щоб забезпечити коректну роботу двигуна взимку, бажано провести технічний огляд автомобіля з дизельним двигуном ще поки тепло (замінити паливний фільтр, промити сепаратор і перевірити паливну систему на герметичність), перевірити заряд акумулятора. Також рекомендується тримати бак автомобіля заповненим мінімум на ¾ , щоб знизити ризик потрапляння осаду або води від підталого інею при ввімкненні стартера.

Дмитро Флоринський, директор з роздрібної торгівлі ПІІ "ЛУКОЙЛ-Україна": "Дотримання простих правил істотно полегшує зимове водіння і надає впевненості в тому, що погода не завадить вашим планам. Але якщо перераховані роботи автомобіліст може здійснити самостійно або проконтролювати, то перевірити пальне на наявність небажаних домішок вкрай складно. Наприклад, здатність до змащування - один з головних показників для зимового пального - визначається тільки в лабораторних умовах. Тому ми рекомендуємо не лише перевіряти наявність сертифіката пального на АЗС в куточку споживача, але і заправляти автомобіль на перевірених станціях, яким ви довіряєте".

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.