Державною фіскальною службою України забезпечується функціонування "Електронного кабінету платника" (ЕКП), за допомогою якого можливо сформувати танадіслати до органів ДФС електронні документи. Вхід до "Електронного кабінету платника" здійснюється заадресою:cabinet.sfs.gov.uaз використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП). Про це зазначив Сергій Бабій - в. о. начальника Тернопільської ОДПІ.
Крім того, у рубриці "Електронна звітність" на офіційному веб-порталі ДФС розміщено Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування таподання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності" (sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist).
Також посадовець зазначив, що прийняття та обробка "Єдиним вікном подання електронної звітності" електронних документів (податкової звітності, податкових накладних та інших документів) здійснюється з використанням ЕЦП будь-якого АЦСК відповідно дочинного законодавства.
Електронний реєстр суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з ЕЦП, оприлюднюється на офіційному сайті Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України czo.gov.ua/ca-registry. З ним, також можна ознайомитись і на офіційному порталі ДФС України.
Платники податків для формування електронних документів самостійно на власний розсуд можуть обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
До слова, впродовж вересня до Тернопільської ОДПІ надійшло 27094 звітних документів, з яких 26310- "електронкою".
За матеріалами Тернопільської ОДПІ