Про особливості звітування з єдиного соціального внеску в нових умовах йшлося під час брифінгу начальника Тернопільської об'єднаної ДПІ ГУ Міндоходів у Тернопільській області Петра Якимчука із представниками місцевих ЗМІ. Адже, починаючи з жовтня цього року, Міністерство доходів і зборів України розпочало процедуру адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Відтак відомство приймає та обробляє звіти про суми нарахованого єдиного внеску, а сплачувати даний платіж необхідно на нові рахунки.
Петро Миколайович повідомив, що звіт з єдиного соціального внеску суб'єкти господарювання-страхувальники можуть подати декількома способами: засобами електронного зв'язку в електронній формі із застосуванням електронного підпису, на паперових носіях разом із електронною формою на електронних носіях інформації. Якщо ж у страхувальника менше п'яти осіб, то він може подати звіт у паперовому вигляді.
„Хотів би застерегти підприємців, бухгалтерів, які не квапляться подавати звіти з єдиного внеску до закінчення граничних термінів, на відміну від податкової звітності звіт з ЄСВ, надісланий поштою, вважається неподаним,” - наголосив очільника податкової інспекції. Петро Миколайович також зазначив, що суб'єкти господарювання-страхувальники вже подали 4730 звітів, з них 2612 на паперових носіях (разом з електронною формою на електронних носіях) та 2118 - електронкою.
„Надсилати звіти в електронному вигляді дуже зручно і економно, - констатував керівник. - Тому раджу скористатися можливістю отримати безкоштовно електронний цифровий підпис у центрі обслуговування платників. Адже для забезпечення сприятливих умов подання звітності з ЄСВ в електронному вигляді, Міндоходів надає перелік безкоштовних програмних забезпечень (on-line сервіси), які можливо використовувати при формуванні та підписанні звітності ключами, виданими Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міністерства доходів і зборів.”
Начальник інспекції повідомив, що компетентну консультацію та практичну допомогу суб'єкти господарювання можуть отримати у центрі обслуговування платників. Консультативні та адміністративні послуги фахівці відомства надають щоденно (крім неділі) з 9.00 год. до 18.00 год., а у вівторок та четвер з 9.00 до 20.00 год., у суботу - з 9.00 год. до 16.00 год., за адресою: м.Тернопіль, вул. Білецька, 1, кім. 122, контактний тел. (0352) 52-12-27, 15-07.
Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ Міндоходів у Тернопільській області
Теги → податкова прес-реліз Тернопіль укрнет