Якість та доступність послуг - передусім

15 Гру 2014 / 07:10 | Переглядів: 856

податкова1

Центр обслуговування платників Тернопільської об'єднаної державної податкової інспекції, створений у червні 2012 р., є найбільшим в області. Новими меблями та сучасною комп'ютерною технікою оснащені 3 зали (зал обслуговування платників, зал приймання звітності, та вхідної кореспонденції, зал надання адміністративних послуг), встановлено плазмовий екран, на якому впродовж дня демонструються відео-ролики на податкову та соціальну тематику, новини податкового законодавства, оголошення тощо. Облаштовано 3 комп'ютеризованих (з доступом до мережі Інтернет) робочих місця для платників, звідки вони можуть подати звітність в електронному вигляді. Тут же проводяться щоденні тренінги з даного питання.

За 11 місяців 2014 року послугами Центру обслуговування скористались майже 700 тисяч відвідувачів з питань приймання звітності та вхідної кореспонденції, надання адмінпослуг та консультацій. З вересня 2013 року фахівцями, залученими до чергування в ЦОП, розпочато надання відео-консультацій платникам в режимі SKYPE.

Нагадуємо, що Центр обслуговування платників Тернопільської об'єднаної ДПІ працює так: понеділок, середа, п'ятниця - з 9.00 год. до 18.00 год., вівторок, четвер - з 9.00 до 20.00 год, а у суботу з 9.00 год. до 16.00 год. Контактні телефони: 43-46-10, 43-46-46.

Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.