Як передаватиметься електронна податкова накладна покупцеві?

08 Гру 2014 / 12:46 | Переглядів: 1751

інтернет трафік

Запитання прозвучало на телефонному сеансі "гаряча лінія" Тернопільської ОДПІ

Податкова накладна має бути видана покупцеві в день виникнення податкових зобов'язань у постачальника. На сьогодні вона може бути видана як на паперовому носії, так і в електронній формі. Проте, з 1 січня 2015 року постачальник буде зобов'язаний накладну складену в електронній формі з електронним підписом уповноваженої особи зареєструвати в єдиному державному реєстрі податкових накладних.

Звертаю Вашу увагу, що оскільки право на податковий кредит в покупця виникає лише у разі зареєстрованої накладної, то варто переглянути свої договори із постачальниками та зазначити у них, що податкова накладна формується в електронному форматі та підлягає реєстрації в єдиному реєстрі. Також у договорі можна вказати що електронна накладна до реєстрації в єдиному державному реєстрі має бути надіслана покупцеві на узгодження. І лише після цього вона може бути надіслана на реєстрацію.

Хочу наголосити, що тим платникам, які здають податкову звітність в електронному вигляді, не потрібно для формування електронних накладних укладати нові договори на оформлення електронних цифрових підписів. Слід звернутися до Центру підтримки програмного забезпечення, за допомогою якого надсилається податкова звітність. Зверніть увагу, чи є у вашій програмі функція надсилання податкових накладних в електронному вигляді покупцеві. Якщо такої функції немає, то її потрібно встановити.

Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.