Як бути у випадку втрати свідоцтва „єдинника”?

15 Тра 2013 / 11:44 | Переглядів: 1708

підприємець

У разі втрати або зіпсуття свідоцтва платника єдиного податку фізична особа-підприємець може отримати дублікат даного свідоцтва. Для цього необхідно подати до органу ДПС за місцем своєї реєстрації відповідну заяву, що складається у довільній формі. Свідоцтво видається протягом 10 календарних днів з дня подання суб'єктом господарювання заяви.

Нагадуємо, що бланк свідоцтва платника єдиного податку є документом суворого обліку. Свідоцтво видається безстроково органом ДПС виключно суб'єкту господарювання або уповноваженій ним особі та не може передаватися для провадження господарської діяльності іншим особам.

Анульоване свідоцтво платника єдиного податку підлягає поверненню до органу державної податкової служби, який його видав, протягом 10 днів з дня анулювання.

Порядок видачі, отримання та анулювання свідоцтва платника єдиного податку регулюється положеннями ст. 299 Податкового кодексу України.

Світлана Шевчук, начальник відділу Тернопільської об'єднаної ДПІ

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.