Втратили свідоцтво платника єдиного податку – повідомте Міндоходів заявою

30 Лип 2013 / 16:37 | Переглядів: 1597

підприємець

У разі втрати або зіпсуття свідоцтва платника єдиного податку фізична особа-підприємець може отримати дублікат даного свідоцтва. Для цього необхідно подати до територіального органу Міндоходів за місцем своєї реєстрації відповідну заяву, що складається у довільній формі. Свідоцтво видається протягом 10 календарних днів з дня подання суб'єктом господарювання заяви.

Нагадуємо, що бланк свідоцтва платника єдиного податку є документом суворого обліку. Свідоцтво видається безстроково територіальним органом Міндоходів виключно суб'єкту господарювання або уповноваженій ним особі та не може передаватися для провадження господарської діяльності іншим особам.

Анульоване свідоцтво платника єдиного податку підлягає поверненню до територіального органу Міндоходів, який його видав, протягом 10 днів з дня анулювання.

Порядок видачі, отримання та анулювання свідоцтва платника єдиного податку регулюється положеннями ст. 299 Податкового кодексу України.

Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ Міндоходів у Тернопільській області

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.