Впевніться, що електронну звітність прийнято

23 Сер 2013 / 17:18 | Переглядів: 2148

Декларація

Я приватний підприємць. Звітність електронкою подаватиму вперше, оскільки вирішив відчути переваги такого способу звітування особисто. Проте мене хвилює питання, як впевнитись, що мою електронну звітність прийнято до податкової інспекції? (запитання із телефонного сеансу "гаряча" лінія)

Алгоритм достатньо простий та зручний. Після того, як платник надіслав звітність електронною поштою, він отримує дві квитанції.

Перша квитанція підтверджує передачу електронних податкових документів та направляється на електронну адресу, з якої було надіслано податкову звітність. До тих пір, поки не надійшла перша квитанція, податковий документ вважається неодержаним.

Підтвердженням прийому податкових документів до бази даних Міндоходів є друга квитанція, в якій зазначаються:

  • реквізити прийнятого електронного податкового документа;
  • відповідність електронного податкового документа затвердженому формату (стандарту);
  • результати перевірки електронних цифрових підписів (ЕЦП);
  • інформація про платника податків;
  • дата і час прийому;
  • реєстраційний номер;
  • податковий період, за який подається податкова звітність;
  • дані про відправника квитанції.

На цю квитанцію накладається електронний цифровий підпис територіального органу Міндоходів та здійснюється її шифрування перед відправленням платнику. А інші примірники першої та другої квитанції в електронному вигляді зберігаються в органі Міндоходів.

Якщо електронний податковий документ надійшов до податкового відомства до 16 години, то протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) платнику надсилається друга квитанція. Якщо після 16 годин - протягом перших двох годин наступного робочого дня.

Архів відправлених до територіального органу Міндоходів файлів податкових документів із накладеними на них ЕЦП платника та отриманих електронних квитанцій зберігається протягом терміну, передбаченого законодавством для зберігання податкової звітності на паперових носіях - тобто 1095 днів з дня подання таких документів

За матеріалами телефонного сеансу "гаряча" лінія Ірини Вятчанінової,
начальника управління інформаційних технологій та обліку платників
Тернопільської об'єднаної ДПІ ГУ Міндоходів у Тернопільській області

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.