З початку цього року на сервіс Державної фіскальної служби України "Пульс" від платників Тернопільщини надійшло 20 звернень. У тому числі до ДФС України - 2 звернення, Головного управління ДФС в області та підпорядкованих ОДПІ - 15 звернень, Тернопільської митниці ДФС - 3 звернення.
З 15 звернень, що надійшли на адресу територіальних органів ГУ ДФС в області, 7 стосувалися організації роботи територіальних органів ГУ ДФС в області, 4 - проведення перевірок суб‘єктів господарської діяльності, 3 - функціонування центрів обслуговування платників та ще 1 - подання податкової звітності. Отримані звернення були оперативно розглянуті та вирішені у встановлений термін.
Нагадуємо, сервіс ДФС України "Пульс" - це пряма телефонна лінія за номером 044-284-00-07, на яку платники мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, а й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.
Відділ комунікацій
Головного управління ДФС у Тернопільській області
Теги → податкова прес-реліз Тернопіль укрнет