Своєчасний розгляд звернень громадян - важливий напрямок роботи, якому фахівців Тернопільської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Тернопільській області протягом січня - липня поточного року приділяли особливу увагу. Адже завдяки такому конструктивному спілкуванню з платниками податків упереджуються конфліктні ситуації та формується ідеологія добровільної сплати платежів. Відрадно, що самі тернополяни відгукуються довірою на таку співпрацю та звертаються до податківців усно, письмово, особисто.
Так, протягом семи місяців до податкової інспекції надійшло 42 письмових звернення, більшість запитувачів (34 заяви) - тернополяни. Серед питань, які найчастіше порушували громадяни - ухилення від сплати податків - 22 заяви, оподаткування доходів фізичних осіб - 9 заяв, контрольно - перевірочна робота - 6 заяв.
Бажанням отримати публічну інформацію скористалися 22 запитувачі. У своїх запитах вони цікавились реєстраційними даними суб‘єктів господарської діяльності-юридичних та фізичних осіб, інформацією про стан розрахунків з бюджетом тощо.
Ще 7 тернополян скористалися антикорупційним проектом Міндоходів України "Пульс". Їхні заяви розглянуто та вирішено по суті у встановлені терміни.
Нагадуємо, що для того, аби потрапити на особистий прийом до керівництва інспекції, необхідно попередньо записатися за телефоном Тернопільської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Тернопільській області 43-46-00. Запит на публічну інформацію можна надіслати факсом - 43-46-00, за поштовою адресою м. Тернопіль, вул. Білецька,1 або на e-mail: publicinfo1918@ukr.net. Про труднощі у стосунках з податковою, позиціями щодо вдосконалення роботи служби повідомляйте на телефонну „гарячу” лінію "Пульс": (044) 284-00-07.
Олег Одіжинський, начальник відділу
забезпечення доступу до публічної інформації
та організації розгляду звернень громадян
Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ Міндоходів у Тернопільській області
Теги → податкова прес-реліз Тернопіль укрнет