Сервіси ДФС - для вирішення проблемних питань

08 Січ 2015 / 12:16 | Переглядів: 1595

податкова будівля

Для якісного обслуговування платників податків та забезпечення умов для того, щоб процес адміністрування податків був швидким і комфортним, на веб-порталі Державної фіскальної служби України розміщено ряд сервісів. Користуючись ними, платникам вдасться заощадити власний час та кошти. Серед найпопулярніших можна виділити наступні:

  • Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (спрощено "ЗІР"), який дозволяє користувачам здійснювати пошук інформації з певного податку, напрямку діяльності, в тому числі з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані із використанням Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів;
  • сервіс "Дізнайся більше про свого бізнес-партнера" допоможе оцінити податкові ризики діяльності з партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків („податкова яма”) чи учасником схем оптимізації бюджетних платежів тощо;.
  • електронні сервіси "Реєстр платників ПДВ", "Анульовані свідоцтва платників ПДВ" допоможуть дізнатися про те, чи є дійсним свідоцтво ПДВ свого контрагента, дату початку дії свідоцтва, а також інформацію про анулювання реєстрації платника ПДВ з ініціативи органів ДФС, за заявою платника податку чи за рішенням суду;
  • "Перевірка свідоцтва платника єдиного податку" - за допомогою цього сервісу можна впевнитись в тому, що свідоцтво платника єдиного податку є дійсним;
  • антикорупційний сервіс"Пульс" - гарантує платнику послуги з оперативного вирішення проблемних питань. Інформація, яка надходить на ”Пульс” за тел.: (044)284-00-07 ретельно перевіряється. За результатами оперативно вживаються заходи щодо усунення проблемних моментів. Заявника в обов'язковому порядку інформують про вирішення питання.

Тож платники мають можливість спланувати свій робочий час за допомогою електронних сервісів, що функціонують на офіційному порталі ДФС України.

Відділ комунікацій
Головного управління ДФС у Тернопільській області

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.