Сервіс «Пульс» приймає звернення громадян цілодобово

10 Жов 2014 / 12:49 | Переглядів: 1643

податкова1

Протягом 9 місяців цього року на антикорупційний сервіс ДФС України „Пульс” від платників податків Тернопільської області надійшло 20 звернень. Зокрема, до ДФС України - 2 звернення, ГУ ДФС в області та ОДПІ - 15 звернень, Тернопільської митниці - 3 звернення.

Усі 15 звернень, які надійшли на адресу органів ДФС в області, були оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Щодо тематики, то найчастіше у своїх зверненнях платники цікавилися організацією роботи територіальних органів - 7 звернень, проведенням перевірок суб'єктів господарювання - 4 звернення, організацією роботи центрів обслуговування платників - 3 звернення, поданням податкової звітності - 1 звернення.

Нагадуємо, сервіс "Пульс" - це пряма лінія за номером 044-284-00-07, на яку платники податків мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, але й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.

Відділ комунікацій
Головного управління ДФС у Тернопільській області

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.