Рекламна акція: а як з податками

01 Тра 2013 / 07:21 | Переглядів: 2496

Гроші

Наша фірма хоче провести рекламну акцію в одному із торговельних центрів міста та вручати громадянам зразки продукції - випічку та кондитерські вироби. Плануємо роздати таких зразків близько на 3-4 тисячі гривень. Чи будуть оподатковуватись податком на доходи фізичних осіб такі дарунки, якщо так, то за рахунок кого?

Відповідає начальник відділу взаємодії із ЗМІ та громадськістю Тернопільської об'єднаної ДПІ Василь Ілліч Карпа:

Засади рекламної діяльності в Україні, а також регулювання відносин, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами визначені у спеціальному Законі України від 3 липня 1996 року "Про рекламу".

Ним встановлено, що реклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб. Це, також може бути виготовлення і видання рекламних виробів - ілюстрованих прейскурантів, каталогів, брошур, альбомів, проспектів, плакатів, афіш, рекламних листів, листівок тощо, які призначені сформувати або підтримати обізнаність споживачів такої реклами та їх інтерес щодо таких осіб чи товару. Цим Законом установлено також, що споживачі реклами - це невизначене коло осіб, на яких спрямовується така реклама, а товар - це будь-який предмет господарського обігу, в тому числі продукція, роботи, послуги, цінні папери, об'єкти права й інтелектуальної власності, щодо яких така реклама надається.

Отож, враховуючи те, що під час проведення вашої рекламної акції чи заходу буде здійснюватись розповсюдження рекламного товару - випічки та кондитерських виробів, а споживачами такої реклами є невизначене коло платників податку, то вартість такого товару не може розглядатися як дохід фізичних осіб — споживачів таких рекламних заходів та, відповідно, не є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб.
Якщо в період проведення рекламних акцій проводяться розіграші виграшів і призів, у тому числі у лотерею (крім державної), та подарунків, отримувачами яких є конкретні особи, вартість таких подарунків, призів, виграшів є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб.

Також, вважаю незайвим нагадати, що відповідно до Податкового кодексу, витрати фірми на проведення реклами, дослідження ринку (маркетинг) та на передпродажну підготовку товарів відносяться до витрат, які враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування платника податків - юридичної особи.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.