Хочемо звернути вашу увагу на внесені зміни, які стосуються акцизних марок:
1. Підприємства - виробники та імпортери алкогольних напоїв і тютюнових виробів (далі - покупці марок) подають щомісяця до 10 числа територіальному органові ДФС (далі - продавець марок) для задоволення через два місяці потреби в марках акцизного податку попередню заявку-розрахунок про потребу в марках за їх видами, платіжний документ на перерахування плати за марки з відміткою банку про дату виконання платіжного доручення та звіт про використання марок, придбаних у попередньому місяці. При цьому, до 20 числа місяця, в якому подано заявку-розрахунок, покупці марок мають право здійснити корегування в бік збільшення не більш як на 40 відсотків кількості та видів марок шляхом подачі додаткової попередньої заявки-розрахунку;
2. Плата за марки акцизного податку зараховується до державного бюджету і, відповідно до бюджетного законодавства, використовується виключно для фінансування витрат, пов'язаних з їх виробництвом, зберіганням та реалізацією;
3. Невикористані марки, що не пошкоджено, приймаються їх продавцем. Покупець марок подає заяву про повернення сплаченої суми акцизного податку або про зарахування її в рахунок майбутніх платежів. При цьому сплачена сума акцизного податку відповідно до висновку продавця марок відшкодовується покупцю марок або за його бажанням зараховується в рахунок майбутніх платежів з розрахунку кількості фактично повернутих марок, крім суми акцизного податку, внесеної в рахунок погашення податкового векселя.
Оформлені належним чином невикористані марки, що не пошкоджено, повертаються їх продавцю разом з реєстром марок. Продавець марок складає акт про прийняття повернутих марок.
Звертаємо увагу платників податків на вищезазначені зміни та радимо дотримуватись норм податкового законодавства України для уникнення непорозумінь з контролюючими органами!
Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ
Теги → податкова прес-реліз Тернопіль укрнет