Податок на нерухоме майно: як уточнити тернополянам

26 Чер 2013 / 07:48 | Переглядів: 2091

Гроші

Які документи громадянин повинен подати до територіального органу Міндоходів для уточнення суми податку на нерухоме майно? (запитували під час семінару)

Відповідає головний державний податковий інспектор відділу взаємодії із ЗМІ та громадськістю Тернопільської об'єднаної ДПІ Павло Копча.

З 1 січня 2013 року набирала чинності ст.265 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельного податку.

Обчислення суми податку з об'єктів житлової нерухомості, які знаходяться у власності фізичних осіб, проводиться територіальним органом Міндоходів за місцезнаходженням об'єкта житлової нерухомості та до 1 липня цього року надсилається власнику податкове повідомлення-рішення про суму податку, що підлягає сплаті. Протягом 60 днів з дня вручення такого повідомлення громадянину необхідно сплатити даний платіж.

Якщо платник не згодний з розрахунками сум податку, то він має право звернутися до такого органу Мін доходів для звірки даних щодо об'єкта оподаткування на підставі документів, які підтверджують право власності на нерухомість.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.