Підприємство реорганізовується, а як із договором на про електронне звітування?

25 Вер 2013 / 17:36 | Переглядів: 1551

підприємець

У разі реорганізації підприємства посадові особи юридичної особи - правонаступника повинні отримати нові сертифікати відкритих ключів та укласти договір про подання звітності в електронному вигляді.

Так, сертифікат відкритого ключа - це документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу.

Серитифікат ключа містить унікальний реєстраційний номер сертифіката, основні дані (реквізити) підписувача - власника особистого ключа.

Текст примірного договору про визнання електронних документів визначено у додатку 1 до Інструкції з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного звязку (затверджена наказом ДПА України від 10.04.2008 р. №233 "Про подання електронної податкової звітності").

Зокрема, платник заповнює необхідні реквізити, передбачені примірним договором (назва підприємства, код за ЄДРПОУ), та надає до органу доходів і зборів за місцем реєстрації підписані, скріплені печаткою два примірники договору та посилені сертифікати відкритих ключів на електронному носії.

Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ Міндоходів у Тернопільській області

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.