Листування з ДФС через Електронний кабінет: нюанси

10 Тра 2018 / 11:26 | Переглядів: 1467

податкова електронний кабінет 2

У Тернопільській ОДПІ нагадують, що меню "Листування з ДФС" приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДФС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Вимоги до оформлення звернення платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації (ІПК) в письмовій формі визначеніп. 52.1 ПКУ. На звернення, що не відповідає цим вимогам, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбаченіЗаконом № 393.

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДФС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДФС, до якого даний запит направлено.

Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС користувач може переглянути у вкладці "Вхідні документи" меню "Вхідні/вихідні документи" приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи - у вкладці "Відправлені документи" меню "Вхідні/вихідні документи".

Відповідь на лист (запит тощо) надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні, у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема:

для надання відповіді на звернення- не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів (ст. 20 Закону № 393);

для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації-не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту (ст. 20 Закону № 2939);

для надання індивідуальної податкової консультації- протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом (ст. 52 ПКУ).

Докладніші консультації - у Центрі обслуговування платників. Телефон для довідок: 43-46-10.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.