Протягом десяти місяців 2014 року у Тернопільській об'єднаній державній податковій інспекції укладено 6 887 договорів про визнання електронних звітних документів. Так, юридичними особами, протягом даного періоду, зареєстровано 2 175 договорів, а фізичними - 4 712.
Для подання податкової звітності в електронній формі платнику податків необхідно укласти договір “Про визнання електронних документів” з податковою інспекцією. Такий договір можна укласти в електронному вигляді. Для цього слід завантажити з рубрики офіційного інформаційного ресурсу www.cskidd.gov.ua "Програмне забезпечення / Програмне забезпечення для звітності" інсталяційний пакет програмного забезпечення "ДПС Захист звітності". Після встановлення та налаштування якого в меню “Договори та заяви” потрібно обрати відповідний варіант Договору. Договір підписується особистими ключами посадових осіб або фізичної особи - підприємця та відправляється до податкової інспекції.
Також нагадаємо, що платники податків, які прийняли рішення щодо подання податкової звітності в електронному вигляді, мають змогу безкоштовно отримати необхідні ключі для цифрового електронного підпису.
Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ
Теги → податкова прес-реліз Тернопіль укрнет