Відповідно до Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" № 71-VIII від 28грудня2014року запроваджено електронне адміністрування податку на додану вартість. З 1 лютого до 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ працювала у тестовому режимі, а з 1 липня 2015 року - на постійній основі.
Для зручності платників, на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) функціонує банер "Електронне адміністрування ПДВ", в якому розміщено актуальні питання-відповіді, перелік електронних сервісів та форматів для отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, роз`яснення щодо особливостей реєстрації податкових накладних та складання податкової звітності, тощо.
Окрім того нагадуємо, що у ДФС функціонує Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс. У розділах ЗІРу "Запитання - відповіді з Бази знань", "Нормативні та інформаційні документи" та "Письмові консультації" розміщена необхідна інформація щодо електронного адміністрування ПДВ. Телефони „гарячої” лінії Інформаційно-довідкового департаменту: 0 800501007.
Для отримання детальних консультацій щодо податку на додану вартість також можна звернутись у Центр обслуговування платників за адресою: вул. Білецька 1 або за телефонами: 43-46-22 та 43-46-24.
Відділ комунікацій Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ ДФС у Тернопільській області