Фіскальна служба роз’яснює питання електронного адміністрування ПДВ

17 Лип 2015 / 19:49 | Переглядів: 2563

ПДВ електронне

Відповідно до Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" № 71-VIII від 28грудня2014року запроваджено електронне адміністрування податку на додану вартість. З 1 лютого до 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ працювала у тестовому режимі, а з 1 липня 2015 року - на постійній основі.

Для зручності платників, на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) функціонує банер "Електронне адміністрування ПДВ", в якому розміщено актуальні питання-відповіді, перелік електронних сервісів та форматів для отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, роз`яснення щодо особливостей реєстрації податкових накладних та складання податкової звітності, тощо.

Окрім того нагадуємо, що у ДФС функціонує Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс. У розділах ЗІРу "Запитання - відповіді з Бази знань", "Нормативні та інформаційні документи" та "Письмові консультації" розміщена необхідна інформація щодо електронного адміністрування ПДВ. Телефони „гарячої” лінії Інформаційно-довідкового департаменту: 0 800501007.

Для отримання детальних консультацій щодо податку на додану вартість також можна звернутись у Центр обслуговування платників за адресою: вул. Білецька 1 або за телефонами: 43-46-22 та 43-46-24.

Відділ комунікацій Тернопільської об'єднаної ДПІ

ГУ ДФС у Тернопільській області

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.