Електронний цифровий підпис: причини відмови

17 Вер 2014 / 17:56 | Переглядів: 1666

підприємець

В якому випадку Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту може відмовити суб'єкту господарювання в видачі посилених сертифікатів електронного цифрового підпису?

Для отримання послуги Електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) суб'єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі - АЦСК ІДД). Згідно з розділом 5 цього Регламенту, адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:

  • відсутності всіх необхідних для реєстрації документів;
  • відсутності у довіреної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;
  • подання заявником неналежно засвідчених копій документів;
  • невідповідності даних, що зазначені в поданих документах, фактичним даним заявника.

Також, адміністратор реєстрації може відмовити суб'єкту господарювання у наданні послуги ЦЕП, якщо документи мають підчистки, дописи, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ Міндоходів у Тернопільській області

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.