В якому випадку Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту може відмовити суб'єкту господарювання в видачі посилених сертифікатів електронного цифрового підпису?
Для отримання послуги Електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) суб'єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі - АЦСК ІДД). Згідно з розділом 5 цього Регламенту, адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:
- відсутності всіх необхідних для реєстрації документів;
- відсутності у довіреної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;
- подання заявником неналежно засвідчених копій документів;
- невідповідності даних, що зазначені в поданих документах, фактичним даним заявника.
Також, адміністратор реєстрації може відмовити суб'єкту господарювання у наданні послуги ЦЕП, якщо документи мають підчистки, дописи, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.
Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ Міндоходів у Тернопільській області
Теги → податкова прес-реліз Тернопіль укрнет