Для подання звітності у електронному вигляді необхідно укласти договір

07 Жов 2014 / 17:44 | Переглядів: 1612

інтернет трафік

Для подання податкової звітності в електронній формі, платнику податків необхідно укласти з територіальними органами доходів і зборів договір "Про визнання електронних документів".

Цей договір укладається або в електронному вигляді за допомогою обраного платником податків програмного забезпечення для підписання та подання електронної звітності, або на паперових носіях.

В електронному вигляді договір підписується платником податків з використанням посилених сертифікатів ключів, сформованих Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту.

Якщо платник податків перебуває на обліку як платник окремого податку в декількох контролюючих органах, то для подання податкової звітності в електронному вигляді до контролюючих органів такий платник податків має укласти договір "Про визнання електронних документів" та провести обмін посиленими сертифікатами ключів з кожним окремим контролюючим органом.

Договір є дійсним до закінчення строку дії посилених сертифікатів ключів. Якщо платник податків подає до контролюючого органу нові посилені сертифікати ключів, цей договір вважається пролонгованим до закінчення строку дії нових посилених сертифікатів ключів.

Звітність в електронному вигляді можна подавати лише після укладання зазначеного договору.

Інформаційно-комунікаційний відділ Тернопільської об'єднаної ДПІ
ГУ Міндоходів у Тернопільській області

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.