Міністерство планує поліпшити якість податкового аудиту шляхом проведення електронних перевірок. Механізм таких перевірок, права та обов'язки платників і податкових аудиторів визначено в розробленому відомством проекті закону "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подальшого впровадження електронного сервісу та здійснення електронних перевірок".
Зокрема, відомством пропонує законодавчо врегулювати питання проведення контролюючими органами електронних перевірок на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях та електронних документах платника податків. Такі перевірки проводитимуться за заявою платника. Крім того, передбачається, що акт (довідка) такої перевірки може бути складено у формі електронного документа і направлено засобами електронного зв'язку платнику податків.
За словами начальника Тернопільської об'єднаної ДПІ ГУ Міндоходів у Тернопільській області Петра Якимчука, впровадження електронних перевірок передбачене втіленням стратегії з розвитку податкового сервісу, дерегуляції ведення підприємницької діяльності. „Пропонуючи таку форму контролю для платників, ми, насамперед, намагаємось зекономити їхній час, а також прагнемо зробити державний аудит необтяжливим для суб'єктів господарювання”, - деталізував Петро Миколайович. Він констатував, що сервісом "електронна перевірка" вже з січня наступного, 2014 року, зможуть скористатися платники єдиного податку. Для цього достатньо буде повідомити територіальні органи Міндоходів України про своє бажання пройти перевірку дистанційно за 10 днів до її проведення.
А ще через рік, з січня 2015 року, дана послуга буде доступною для всіх представників малого та середнього бізнесу, що працюють на загальній системі оподаткування, з січня 2016 року — для всіх категорій платників податків. На думку тернопільських міндоходівців, поетапне впровадження новації необхідне для адаптації підприємців та врахування всіх технічних деталей.
Теги → податкова прес-реліз Тернопіль укрнет