Аптечні мережі, згідно з новими ліцензійними умовами, що набули чинності, на вивісках тепер можуть містити лише напис "Аптека".
Про це інформує Сегодня з посиланням на "Коммерсант-Украина".
В Україні набули чинності нові "Ліцензійні умови ведення госпдіяльності з виробництва та торгівлі лікарськими засобами", повідомили у Держінспекції з контролю якості лікарських препаратів.
Згідно з ними, з 1 липня на аптечних вивісках не може використовуватися інша інформація, окрім позначення виду діяльності: "Аптека", "Аптечний склад", "Аптечний пункт" або "Аптечний кіоск".
Дані про суб'єкта госпдіяльності дозволено розміщати лише на невеликій інформаційній табличці біля входу разом з режимом роботи точки продажу.
Такі умови держінспекція розробила після численних скарг споживачів на вивіски, що вводять їх в оману, повідомили в прес-службі відомства.
"Громадяни скаржилися, зокрема, на "Аптеку низьких цін" і "Соціальну аптеку". Ми визнали назви цих аптек некоректними, і профільні асоціації з нами погодились", - уточнила прес-секретар держінспекції Олена Ліцоєва.
Проте в результаті аптечні мережі втрачають самоідентифікацію, зазначають учасники ринку.
"Ми вкладали значні маркетингові кошти у власний бренд. Якщо мережа позбавлять її ідентифікації, вона не може проводити акції, впроваджувати дисконтні програми", - каже директор консалтингової компанії "Агентство медичного маркетингу" Юрій Чертков.
За оцінками гендиректора мережі TAS Валерія Гудзенка, компанія щорічно вкладає у просування близько 2 мільйони гривень: "Якщо ми змінимо вивіски, значить, всі ці гроші витрачалися даремно".
Міністерство охорони здоров'я вже готує поправки, згідно з якими міняти вивіски потрібно тільки тим аптекам, назви яких можуть ввести споживача в оману щодо ціни продукції або інших переваг.
"Більшості мереж не доведеться міняти вивіски. Справа в тому, що після виявлення порушення аптеці дається місяць на його усунення. За цей час поправки повинні бути прийняті", - пояснила Ліцоєва.