Упродовж жовтня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП "Тернопільводоканал" надійшло 997 звернень мешканців (відповідно 68 та 929 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.
З них — 7 звернень щодо якості питної води: вул. Лучаківського, 5/33; Тролейбусна,1а/2; Гагаріна,2; Карпенка,21/26; Самчука,31/6; Київська,1/122; Золотогірська, 9. За вказаними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
11 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме — на вул. Деповська,12 та Деповська13 низький тиск був зумовлений пошкодженням на водопроводі. Після ліквідації пошкодження тиск нормалізувався. На вул.Микулинецька-бічна,2; Микулинецька-бічна, 8 — засувкою, що була частково закритою. Після її повного відкриття тиск нормалізувався. На вул.Шухевича,1/6 тиск подачі води врегулювався після того, як було випущено повітря з водопровідної лінії, а на вул. Коцюбинського,6/36; Стецька, 22/28; пр-т Бандери,4/27 — після промивання водопровідних мереж. Причиною низького тиску подачі води на бульв. Д.Галицького,1/57 стали перебої з електроенергією, внаслідок чого тимчасово не працював насос підвищення тиску води. А ось на вул.Морозенка,1 Морозенка,3/120 й досі триває обстеження щодо виявлення причин низького тиску подачі води на верхніх поверхах.
45 звернень тернополян були пов'язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов'язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП "Тернопільводоканал" www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
2 звернення пов'язані із незручностями, що спричинили пошкодження на каналізаційних мережах.
503 звернень мешканців пов'язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
429 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках своєчасно було надано необхідну допомогу.