Що найбільше турбувало тернополян у вересні?

10 Жов 2013 / 13:45 | Переглядів: 1973

Телефон

Упродовж вересня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП "Тернопільводоканал" надійшло 926 звернень мешканців (відповідно 61 та 865 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них —1 звернення щодо погіршення якості питної води: вул. Шухевича, 1. За вказаною адресою виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Після обстеження, її працівники здійснили промивання водопровідної мережі через пожежні гідранти. Відтак якість питної води поліпшилася. Свідченням цього стали результати аналізу відібраних за вказаними адресами працівниками лабораторії хіміко-бактеріологічного контролю питної води проб води. Згідно з ними, якість питної води тепер відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10.

17 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме: на частково верхніх поверхах будинків по вул. Симоненка, Морозенка, Курбаса, В. Великого, Київська, бульвару Куліша низький тиск подачі води був зумовлений проведенням робіт із заміни водопровідної мережі. Тиск подачі води нормалізувався після завершення робіт. На вул. Лучаківського, 7, 12 і Будного, 32 тиск подачі води відновився після його врегулювання в мережі. На вул. Коновальця, 4/68 — тиск подачі води відновився після прочистки фільтру в квартирі. Обстеження на вул. Довженка, 8б показало, що тиск у водопровідній мережі відповідає тискам передбаченим технічними умовами, однак для забезпечення безперебійного водопостачання на верхні поверхи, балансоутримувачам потрібно забезпечити підвищення тиску в будинку.

36 звернень тернополян пов'язані з незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов'язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП "Тернопільводоканал" www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

3 звернення тернополян пов'язані з незручностями, що спричинили пошкодження на каналізаційній мережі. Пошкодження ліквідовані в найкоротші з можливих терміни.

441 звернення мешканців пов'язане з проханням прочистити дворову каналізацію.

428 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках було своєчасно виконано ремонтно-профілактичні роботи.

Джерело: vodokanal.te.ua

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.