Що найбільше турбувало тернополян у серпні?

05 Вер 2012 / 13:23 | Переглядів: 2096

звернення

Упродовж серпня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП "Тернопільводоканал" надійшло 863 звернення мешканців (відповідно 33 та 830) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 11 звернень щодо якості питної води: вулиці Тролейбусна,1а/59; Карпенка, 19 /47; Карпенка, 9/ 17; Чернівецька,53/ 125; Бережанська,53/26; Чехова, 6; Миру 5/ 10; Гагаріна, 2/9; Орлика,5/66; Острозького, 35/ 2; Рудницького, 20. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.

2 звернення стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме — на проспекті Злуки, 55 низький тиск подачі води був зумовлений тим, що труба, яка йде від лічильника, — завужена. Подальше вирішення питання — в компетенції ЖЕКа, який обслуговує даний будинок. За адресою вул. В. Великого, 10 низький тиск подачі води був зумовлений несправністю засувки. Воду вирішено пустити по обвідній трубі.

31 звернення тернополян були пов'язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов'язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП "Тернопільводоканал" www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
3 звернення пов'язані із незручностями, що спричинили пошкодження на каналізаційних мережах.

403 звернення мешканців пов'язані з проханням прочистити дворову каналізацію.

413 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках своєчасно було надано необхідну допомогу.

Джерело: vokodanal.te.ua

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.