Упродовж квітня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП "Тернопільводоканал" надійшло 857 звернень мешканців (відповідно 51 та 806 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.
З них — 16 звернень щодо якості питної води: вулиці Канадська,22; Довженка,1/73; Петлюри,10/122; Петриківська,18/2; Бережанська,53; Монастирського,42/45; Вишнівецького,7; Слівенська,7/100; Симоненка,3/111; Малишка,12; Дорошенка,1; Миру,5; В.Великого,10; Курбаса,6; Миру,12; Морозенка,7. За вказаними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
9 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме — на бульв.Д.Галицького,1/57 та вул.Бережанська,47 низький тиск подачі води спричинили перебої електроенергії, внаслідок яких вимкнулися підкачувальні насоси. Після ввімкнення насосів — тиск подачі води нормалізувався. На вулицях Симоненка,3/106; Січових Стрільців,11; Протасевича,4/103; Тролейбусна,1а — при обстеженні за даними адресами було встановлено, що тиск на внутрішньобудинковій мережі відповідає технічним умовам. На вулицях Бродівська,50, Шухевича, 1 кв.2 та кв.7— після відрегульованння засувки на водопровідній мережі тиск подачі води нормалізувався.
68 звернень тернополян були пов'язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов'язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП "Тернопільводоканал" www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
3 звернення тернополян було пов'язане з незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційній мережі. Пошкодження ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
383 звернення мешканців пов'язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
378 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках було своєчасно виконано ремонтно-профілактичні роботи.
Джерело: vodokanal.te.ua