Що найбільше турбувало тернополян у грудні?

17 Січ 2013 / 17:57 | 1 коментар | Переглядів: 2247

Телефон

Упродовж грудня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП "Тернопільводоканал" надійшло 790 звернень мешканців (відповідно 50 та 740 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 4 звернень щодо якості питної води: вул. Бережанська,7/20; Миру,13/26; Шашкевича,1/51; вул. Курбаса, 9/7. За вказаними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.

4 звернення стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме — на вул. Приміська, 25а низький тиск був зумовлений пошкодженням на водопроводі. Після ліквідації аварійної ситуації тиск подачі води нормалізувався. На вул. Київська, 14 б — несправністю манометра на котельні, а на пр-т.Бандери,94/54 та вул.Бережанська, 53/26 — перебоями в електропостачанні. Відповідно після усунення неполадок та ввімкнення насоса — тиск відновився.

33 звернення тернополян були пов'язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов'язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП "Тернопільводоканал" www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

417 звернень мешканців пов'язані з проханням прочистити дворову каналізацію.

332 звернення надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках своєчасно було надано необхідну допомогу.

Джерело: vodokanal.te.ua

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.