У Тернопільській школі №25 дбають всебічний розвиток дітей як особистостей

08 Кві 2013 / 12:05 | Переглядів: 3710

школа №25

Зацікавити дитину, сприяти її розвиткові, заохотити до самореалізації, до творчості ― стратегічне завдання кожного суспільства. Розуміють і підтримують думку про те, що 2013 рік стане новим етапом з точки зору нових можливостей для розвитку кожної української дитини і в Тернопільській загальноосвітній школі I-III ст.№25. Проблему виявлення, розвитку й педагогічної підтримки здібних та обдарованих учнів, розкриття їхнього потенціалу вважають однією з основних у нашій школі. Продовжуючи традиції школи, що склалися, й утілюючи в життя нові методики роботи, які відповідають сьогоднішнім вимогам і потребам дітей, організовують роботу на сприяння творчим, інтелектуальним, спортивним досягненням учнів. У школі проводяться різноманітні культурно-освітні заходи, спрямовані на підтримку талановитої молоді, всебічний розвиток дітей як особистостей.

Для створення ситуації успіху, для самореалізації особистості першочергову роль відіграють заохочення. Особливо вагоме значення має заохочення в дитячому і юнацькому віці. Учителі школи намагаються не пропустити найменших успіхів учнів у різних проявах. Навчально-виховну діяльність будують на позитивних емоціях, стимулюючи й заохочуючи всіх учасників навчально-виховного процесу до активної діяльності на уроці та в позакласній роботі на основі повного використання ресурсів успіху, довіри.

Уже традиційно склалась певна система стимулювання й заохочення педагогічних працівників, учнів. На Святі останнього дзвоника переможців олімпіад, конкурсів спортивних змагань, а також учнів, які досягли вагомих результатів у інших конкурсах міського, обласного рівнів, нагороджують дипломами, грамотами, цінними подарунками. З метою активізації творчих здібностей, вияву талановитих та обдарованих дітей щорічно проводять конкурс у номінаціях "Учень року", "Учитель року", "Учень-інтелектуал", "Найкращий спортсмен" та інші.

У школі організовано роботу секцій, предметних гуртків, гуртків за інтересами. Проводиться робота із залучення учнів до інтелектуальних конкурсів: знавців української мови імені Петра Яцика, Міжнародного математичного конкурсу "Кенгуру", Міжнародного фізичного конкурсу "Левеня" тощо.

Уже стало традицією проведення в школі Тижня рідної мови. Свято "Мово моя солов'їна" завжди залишає в серці кожного хоч краплину любові до рідної мови.

Захопливу подорож у світ інформатики здійснюють учні під час Тижня інформатики, що відбувався у школі з 21 по 25 січня. Інтелектуальні ігри, вікторини та екскурсії, проведені упродовж цього Тижня, відкрили школярам простір у широкий світ інформаційних технологій.

Не менш пізнавальним й естетично насиченим був наступний тиждень — Тиждень музики. Багаті виставки, плакати, колажі, крилаті вислови, уроки-ігри, музичні вистави і навіть романтичний вечір "Цей вічно юний вальс", - усе це надовго запам'ятається школярам — поціновувачам музики і палких почуттів.

Під знаковим іменем Шевченка щороку проходить у нашій школі перший весняний місяць. Щороку віддаємо честь і шану нашому Пророкові. Пісенний калейдоскоп "Шевченківська поезія у піснях", лінгвістична гра "Розквітай же, рідне слово", "Маленька Шевченкіана", конференція "Шевченко і Україна" стали завершальним акордом у проведенні Тижня рідної мови, присвяченого Тарасові Шевченку.

У нашій школі і педагоги, й учні дружною шкільною сім'єю працюють над створенням освітнього простору школи як сукупності умов для розвитку особистості. Враховуючи сучасні тенденції, поступово здійснюємо перехід до нової установки — від ідеї розвитку до ідеї саморозвитку, самоактуалізації всіх учасників освітнього процесу в школі.

О.ТОКАР, учениця 9 класу,
Л.ОЛІЙНИК, вчитель української мови та літератури ЗОШ №25.

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.