Рятувальники цілодобово допомагали населенню

04 Лют 2014 / 07:15 | Переглядів: 2018

Анатолій Бойко мнс

У період складних погодних умов усі оперативні служби - підрозділи Державної служби України з надзвичайних ситуацій, "Укравтодору", комунальних служб, Державтоінспекції, а також Збройні сил України - у цілодобовому і посиленому режимі забезпечили надання допомоги населенню для подолання наслідків негоди. Про це повідомив перший заступник Голови ДСНС України Анатолій Бойко під час брифінгу сьогодні, 3 лютого.

Пік негоди спостерігався 28-30 січня на більшій частині території України у вигляді сильного морозу, хуртовин, сильного вітру і снігових заметів.

"Завчасне попередження Українського гідрометцентру дозволило усім відповідним службам завчасно сконцентруватися та підготуватися до дій за призначенням відповідно до покладений функцій. Завдяки цьому з першої години негоди всі вони перейшли у цілодобовий режим роботи у складних погодних умовах", - підкреслив Анатолій Бойко.

За його словами, починаючи з 28 січня, ускладнення транспортного сполучення спостерігалося у 13 регіонах України. Зокрема, у Донецькій, Запорізькій, Херсонській, Миколаївській, Одеській, Дніпропетровській, Кіровоградській, Хмельницькій, Волинській, Івано-Франківській, Тернопільській, Львівській областях і в Криму. У цих регіонах тимчасово обмежувався рух транспорту на окремих ділянках доріг, де виникали затори. Пік ускладнення ситуації на шляхах державного і регіонального значення зафіксований 30 січня.

Протягом 28-30 січня рятувальні операції в цих регіонах відбувалися в умовах сильного вітру, морозу й утворення снігових заметів, які заввишки досягали 3 м. У цей період рятувальники спільно з підрозділами Збройних Сил, працівниками дорожніх і комунальних служб, ДАЇ звільнили з транспортних заторів близько 4 500 автомобілів і надали допомогу 8 700 особам, які перебували у цих автомобілях. У разі, коли автомобілі було неможливо швидко вилучити із заторів, їх пасажирів евакуйовували в найближчий пункт обігріву.

"Завдяки скоординованим діям всіх служб вдалося уникнути випадків загибелі і переохолодження людей унаслідок тривалого перебування в заторах", - підкреслив Анатолій Бойко.

Він також відзначив, що не всі власники автотранспорту прислухалися до рекомендацій обмежити поїздки на далекі відстані у період негоди, і в результаті спостерігалися багато поодиноких випадків потрапляння транспортних засобів у снігові замети. Це призводило до розпорошення сил рятувальників і шляховиків та збільшення часу ліквідації більш масштабних заторів.

Загалом для забезпечення роботи пунктів обігріву, надання допомоги людям, які потрапили у затори , вивільнення автомобілів з снігових заметів щодня від ДСНС України залучалося близько 300 одиниць техніки і понад 900 чоловік особового складу.

Станом на сьогоднішній ранок залишається ускладненим рух автотранспорту на окремих ділянках доріг у Волинській, Донецькій, Запорізькій, Івано-франківській, Львівській, Тернопільській, Чернівецькій та Хмельницькій областях.

Крім того, перший заступник Голови ДСНС України розповів, що за весь період негоди в результаті пориву ліній електропередач і спрацьовування систем захисту було порушено електропостачання загалом 1 605 населених пунктів. Станом на сьогоднішній ранок відновлена подача електроенергії в 1 427, знеструмленими залишаються 178 населених пунктів.

Також Анатолій Бойко припустив, що попереду на Україну можуть чекати не менш складні погодні умови, оскільки наразі така ситуація спостерігається в усьому світі з огляду на глобальні зміни клімату, які прогнозують учені. Зокрема, аномальні снігопади, хуртовини, урагани, котрі протягом грудня-січня тривають у США, Канаді, Європі, стали причиною масштабних відключень від електроенергії, транспортних заторів, у тому числі й на міжнародних трасах, і навіть загибелі людей.

За матеріалами Державної служби України
з надзвичайних ситуацій

Теги →

Розповсюдити

Використання матеріалів сайту дозволяється при умові посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на сайт t-v.te.ua.

Редакція газети «Тернопіль вечірній» (t-v.te.ua) може не розділяти точку зору авторів статей і відповідальності за зміст перепублікованих матеріалів не несе.